علی ماعلی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

دلنوشته های من برای زیباترینم

دلتنگی

1392/3/5 19:29
نویسنده : مامانی
171 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عزیزکم

مامانی ،امروز خیلی بی حوصله ام

دیگه خسته شدم از انتظارررررررررررررررردل شکسته

این روزا اینقده قلبم از نبودت فشرده میشه که دلم میخواد از خونه فرار کنم.....

خسته شدم بس که خاطره اینو اونو خوندم...سیسمونی بقیه رو دیدم...همش گریه کردمو گریه

خیلی حساس شدمو قلبم اندازه یه نقطه شده

مامانی؟برام دعا میکنی؟...میبینی که چقده از دوریت پریشونم؟

بعد از اسفند که اون اتفاق برام افتاد 3 ماهی میگذره، ولی انگار من 30 سال از عمرم گذشته و پیر شدم

دست و دلم به هیچ کاری نمیره

حتی رفتم برا خودم کلاس هنری هم ثبت نام کردم

ولی به زور خودمو میکشونم تا اونجا که برای 1 ساعت هم شده از این حال و هوا بیام بیرون...

ولی باز هم این بغض تو گلومه

هی اشک تو چشام جمع میشه ،ولی برا اینکه بابایی جونت ناراحت نشه سریع پاکش میکنم

وقتی به اطرافیانم نگاه مینکم که بچشون بغلشونه یا تو راهه، حسودیم میشه..آره حسودم..خیلی حسودممممممم

ولی دست خودم نیست

داغونم...قلبم شکسته،خستم

خدایا...خودت از دلم خبر داری

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الهام ما مان پارسا
5 خرداد 92 19:38
سلام عزیزم
امیدوارم زودی طعم شیرین مادر شدنم رو بچشی وسطر سطر وبلاگت پر از خاطرات جوونه زدن و وول خوردمن ورا ه رفتن وغذا خوردن و... نی نی بشه
من که انقدر مشغول پسرم بودم تا سه ماهگی پسرم زیادنتونستم وبم رو آپ کنم

من به پسرم میگم "کلید بهشت"


انشاالله
التماس دعا دارم از شما مادر مهربون
دعا کنید خدا کلید بهشت منو هم بهم بده زودتر و منم انتظارم تموم بشه
خدا پسرتونو براتون حفظ کنه...در پناه خودش شاد و سالم باشید...الهی آمین
سحر
5 خرداد 92 19:44
ایشالله نی نی تون صحیح و سالم به دنیا بیاد.داداش من که سالم وخوشگل به دنیا اومد والان واسش می نویسم .خوشحال می شم هم رو لنک کنیم.


انشاالله
انشاالله خدا داداشتون رو براتون حفظ کنه
anet mehregan
6 خرداد 92 19:38
از دست نینی


واقعا