علی ماعلی ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

دلنوشته های من برای زیباترینم

8 ماهگی

1393/11/5 12:48
نویسنده : مامانی
550 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم، جونم، نفسم، امیدم

پسرم حالا 8 ماهش شده

روزای سختی رو پشت سر میزاره.از درمان رفلاکسش نتیجه نگرفتیم.پیگیر شدیم با جدیت بیشتر.تموم ذهنمون شده پیدا کردن دلیل بی قراریهاش.بازهم دکترش رو عوض کردیم.دکتر جدید رو از ناچاری تو بخش اورژانس بیمارستان پیامبران پیدا کردیم.البته فوق تخصص نوزادان و شیر خواران رو داشتن. ایشون تاکید بر ادامه ی درمان رفلاکس و مشکوک به حساسیت پنهانی غذایی شدن.مجبور شدیم از شما آزمایشات سختی بگیریم.هم زمان دکتر اورولوژیست شما تشخیص دادن همزمان با ختنه باید یه جراحی کوچولو برای کوتاهی مجاری ادراری انجام بشه. یعنی بازهم بیمارستان و بستری شدن و اتاق عمل و بیهوشی و هزار داستان دردناک دیگه.دلم 100 تیکه شده.تحمل ناله هاتو ندارم.قلبم فشرده شده بس که درد کشیدناتو دیدم.باز هم جز شکر خدا گفتن چیزی به لبم نمیاد.خدایا همه ی مریض هارو شفا بده مخصوصا بچه های پاک و بی گناه رو. غمگین

 

من و پسرم در طبیعت بی نظیر فیروزکوه

 

پسرمو باباییش در همون طبیعت.تو این عکس کاملا مشخصه که شما دوست نداشتی حتی یه لحظه هم از من جدا شی.بیچاره باباییه مهربون

تیشرت و شلوارک جدید برای پسرم از طرف خودم به مناسبت تولد امام علی و روز مردراضی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)