علی ماعلی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

دلنوشته های من برای زیباترینم

دلم آشوبه

1392/3/20 11:05
نویسنده : مامانی
727 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

امیدوارم که خوب باشی

الان کجایی؟؟؟؟ خیلی دلم میخواد بدونم

مامانی این روزا بی طاقته..خیلی زیاد

همش گریم میگیرهگریه

آخه این چه حس و حالیه که من دارم

..........

امروز بالاخره رفتم آزمایش بارداری دادم

گفتن جوابش فردا آماده میشه.. با اینکه دکتر برام اورژانسی نوشته بود

ولی دستگاهشون خرابه و احتمالا فردا آماده س جوابش

واییییییییی..دل تو دلم نیس به خدا

صدای قلبمو خودمم میشنوم

الان باید برم کلاس(سفره آرایی)

خیلی هم خوابم میادخمیازه..چشام به زور بازن

مامانی خیلی نگرانمه، حق داره

میگه شاید باردار باشی مراقب خودت باش

یعنی میشه دیگه  اومده باشی تو دلم...اونم صحیح و سالم؟افسوس

تو دلم آشوبه والا...یه واسطه گری کن پیش خدا

بگو دل مامانم بیشتر از این تاب نداره...نزاره بیشتر از این دلم بشکنه

هر چی تا حالا سرم اومد بسه

روزنه امیدمو بهم نشون بده

ای خداااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)