علی ماعلی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

دلنوشته های من برای زیباترینم

بی قراری

1392/2/1 15:06
نویسنده : مامانی
168 بازدید
اشتراک گذاری

 نمیدونم این روزا چرا اینقده دلم میگیرهافسوس...انگار هیچی خوشحالم نمیکنه...بدجور دلم برات تنگ میشه...چشم

یه حسه غریبی دارم...میخوام با صدای بلند گریه کنم

فرشتهبابایی خیلی سعی داره آرومم کنه...بهم روحیه بده...

ولی نمیشه...

...............

من الان ماه دوم بعد از سقطم...باید تا ماه بعد صبر کنم برای اومدنت تو دلمخیال باطل

ولی انگار همین الانم یه خبرایی تو دلم هست..خمیازهنمیدونم اثرات بارداری قبلیه یا اینکه...هیپنوتیزم

15 روز دیگه میرم پیش خانم دکتر مهربونمقلب...با اون دستای کوچولوت برا مامانی دعا کن همه چی خوب باشهیول

فعلا برم ناهار بخورمخوشمزهاشتهام هم این روزا زیاد شدهاز خود راضی

بابای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)