علی ماعلی ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

دلنوشته های من برای زیباترینم

5 ماهگی علی جونم

1393/6/25 12:43
نویسنده : مامانی
449 بازدید
اشتراک گذاری

اینم عکسای 5 ماهگی پسرم با تاخیر 2 ماهه

پسرم تو این ماه شیطنتاش نمایان شد. هنوز هم شبها بد میخوابید و تا صبح حدودا 10 باری بیدار میشد.ما هم هرچه تلاش کردیم تا دلیلشو بفهمیم فایده ای نداشت.چاره کارمون فقط صبر بود و صبر.منم روز به روز کلافه تر میشدم.چون خواب روزتم در حد چرت زدن نیم ساعته بود. تو همین ماه بود که خاله غزالت ازدواج کرد ولی من تو جشن نامزدیش نتونستم پامو تو سالن بزارمو همش تو نمازخونه کنار تو بودم...در ضمن تو همین ماه بود که 2 تا دندون پایین پسرم نمایان شد...یعنی دقیقا تو 4ماه و 15 روزگیت...عین بابایی به گفته مادرجونت.شما همه چیزت به بابایی رفته به جز چشمات که به منه بینوا کشیده زیبا

 

وقتی پسرم تو خوابه نازهههههههه

 

پسرمو با منگوله طلایی تزیین کردم

 

 

علی ایمنی شده تو کریرش که ژستم برامون گرفته ناقلا

 

دندونای پسرم نمایان شده کاملاخندونک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان فرزانه
3 بهمن 93 15:11
سلام مامان علی چیزی به تولد کوچولوی خوشگلت نمونده اگه خواستی یه تولد خوشگل براش بگیری با کلی عکسای قشنگ به من سربزن حتما