علی ماعلی ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

دلنوشته های من برای زیباترینم

7 ماهگی قند و نبات

1393/6/25 13:24
نویسنده : مامانی
546 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم

قربون قد و بالات و چشمای نازت برم

الهی همیشه سالم باشی و غم و ناراحتیتو نبینیم منو باباییت

پسرم تو این ماهی که گذشت مشخص شد که سنگ کلیه دارهغمگین البته قبلا مشکوک بود ولی حالا قطعی شده.منم مجبور شدم ازش تست ادرار 24 ساعته بگیرم که واقعا برای یه بچه تو این سن سخته... که آزمایشگاه ناشی گری کردو مجبور شدیم آزمایشو تکرار کنیم.بماند که بدنت واقعا زخم و پوستت سوزشی و دردناک شده بود و دلم با هر بار جمع کردن ادرارت مثله ابر بهار گریه میکرد.واقعا روزای سختی بود.الهی همه ی بچه ها سالم و شاد باشن..بعدشم که شما همچنان بی تاب بودیو ما هم دیگه درمونده بودیم مخصوصا من.شبا که نیم ساعت ب نیم ساعت بیدار میشدی با جیغ.روزا هم که کلا بهم چسبیده بودی و لحظه ای نمیشد تو بغلم نباشی.یه بار هم تو همین وضعیت نزدیک بود با لگدی که به تابه زدی اونو برگردونی رو هردومون.منم واقعا وحشت کردم.بعدش تصمیم گرفتم بذارمت پایین و به کارهام برسم فوری و فوتی و شمام گریه کنی دیگه........ولی فدات بشم شما بدلجی واقعا...برا یه بار امتحانشم کافی بود که بسکه گریه کردی از بینیت شیر بالا آوردی و نفست بند اومد..منم واقعا وحشت کردم.دکترتو عوض کردیم و دکتر جدید تشخیص دادن رفلاکس معده داری..دیگه امونم بریده شده..داروهاتو به سختی میخوری و تو شرایط خاص باید بخوابی که اصلا دووم نمیاری و یه سری چیزای دیگه.بد غذا هم شدی و نسبت به همسن و سالات ریزه ای...دلم خون شده ولی باز هم میگم خدایا شکرت

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم دارو خوردن پسرم.سرنگ داروشو با دندوناش نگه داشتهبوس

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)