علی ماعلی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

دلنوشته های من برای زیباترینم

خیلی عجیبه

1392/2/23 17:43
نویسنده : مامانی
139 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

امیدوارم وقتی این متن رو میخونی حالت خوب باشه


مامانی، نمیدونم این روزا چمه؟؟؟؟!!!

اصلا حال و حوصله ندارم...زود عصبی میشم..



امروز هوا ابریه...رعدو برق شدیدی هم میزنه...اصلا طوفانی شده حسابییییییییییییییی!!!!!!!

الان که به ساعت نگاه میکنم5:20 بد از ظهره..منم تنهام...کتری هم رو گازه...دارم برا بابایی چای آماده میکنم


زیر دلم یه طورایی شده..میخوام بهش توجه نکنم ،ولی بازم میاد تو فکرم

فک کنم توهم زدم بازم

تو این هوای سرد، بدجوری گرممه

گیج شدم به خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان دونه سیب
24 اردیبهشت 92 11:47
فاطمه عزیزم بی تابی نکن گلم آرامش خودت رو حفظ کن

نی نی ات تو راهه


خدا از دهنت بشنوه....توروخدا دستت رو بزار رو شکمت برام دعا کن
بدجور بی تابم این روزاااااااااااا