علی ماعلی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

دلنوشته های من برای زیباترینم

دعا کن برام

1392/2/22 15:33
نویسنده : مامانی
169 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

دلم میخواد بدونم الان کجایی و چیکار میکنی....

نکنه داری دعا میکنی زودتر بیای تو دلمو منو از انتظار در بیاری؟؟؟؟؟؟؟

وای که چقد خوب میشه تا نیمه شعبان تو دلم اومده باشی

الآن ماه رجبه...دعا میکنم برای ماه بعد...

نیمه شعبان از خدا یه عیدی میخوام....

اینکه صحیح و سالم بیای تو دلمو..صحیح و سالم بیای تو بغلمو...یه خونواده ی صحیح و سالم و شاد و خوشبخت 3 نفره بشیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

anet mehregan
22 اردیبهشت 92 20:42
سلام فاطمه جون
امیدوارم هدیتو زودتر از خدا بگیری عزیزم
من هم دعا میکنم خداوند قشنگترین لحظاتشو بهت بده



مرسی آنتم از این همه ابراز محبتت..انشاالله به زودی شمام هدیتونو از خدا بگیرید و زندگیتون از اینی که هست قشنگتر بشه
مامان سحر ومحمد طاها
20 خرداد 92 2:25
سلام فاطمه خانوم نوشته هاتون حرف دله به خاطر همین تو دل میشینه الان ساعت 2:30 نصفه شبه وپسرم تازه خوابیده به پاکی ومعصومیت همه نی نی ها از خدا میخوام یه کوچولوی سالم و صالح وناز بهت بده تا خاطراتش رو بنویسی وما از خوندنش لذت ببریم


مرسی مامان مهربون
انشاالله خدا نی نی و سحر جونتون رو براتون صحیح و سالم حفظ کنه..خیلی لطف دارین
انشاالله
التماس دعا دارم این روزا