علی ماعلی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

دلنوشته های من برای زیباترینم

علائم

1392/3/6 17:23
نویسنده : مامانی
220 بازدید
اشتراک گذاری

میخوام از علائمم که تا حالا دارم برات بگم

اگه نتیجش + بود میزارم بمونه...اگه نه که پاکش میکنم

حدودا یه هفتس احساس و درد {!!} دارم

1 هفتس که به شدت گرمم میشه و احساس گر گرفتگی دارم

درد و احساس نبض زیر ناف

احساس کشیدگی توی ناف

درد بازو و سینه

درد و گرفتگی کشاله ی رون و ساق پا

بزاقم زیاد شده

تکرر ادرار دارم تا حدودی

احساس نیاز به خوابم زیاد شده...جوری که بر خلاف عادتم نزدیک ظهر حدودا 1 یا 2 ساعت میخوابم

امیدوارم اینا نشونه اومدنت تو دلم باشهقلب

البته هنوز زوده که بفهمم و مطمئن شم

هرچند این ماه برای اومدنت تو دلم برنامه ریزی نکرده بودمخیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

anet mehregan
6 خرداد 92 19:40
آرزو میکنم این پست پاک نشه وبمونه


انشاالله
anet mehregan
20 خرداد 92 22:04
سلام چرا همه جا رمزگزاری شده عقشم من رمز میخوام


عزیزمیییییییی
چشم
اگه خدا بخواد به زودی رمزشو برمیدارم [بوس]
anet mehregan
20 خرداد 92 22:05
آرزوم برآورده شده عایا ؟خخخخخخخخخخخخخخخ تومادر شدی عایا ؟
رمز وده رمز وخوام وده


عزیزمممممممممم
از دادم
رو مرز مثبت بودنه
برام دعا کن