علی ماعلی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

دلنوشته های من برای زیباترینم

باور نکردنیه

1392/3/7 11:08
نویسنده : مامانی
288 بازدید
اشتراک گذاری

خدایاااااااااااااااااااااااااااااااا شکرتتتتتتتتتتتتت

خدایا تو صدای منو شنیدیییییییییییییییییییییییییییییی

خدای من شرمنده مهر محبتت هستم تا عمر دارم

یا حضرت زینب تو صدای دل شکسته ی منو شنیدی

یا امام زمان تو داری به وعدت عمل میکنی

من برای همیشه کنیز شما هستم

خدایا داری ترکهای قلب شکستمو به هم جفت میکنی....میخوای همشو از بین ببریییییییی

خدایا امیدمو نا امید نکن

.................

الآن 4 دقیقه از جواب نهاییه ب ب چکم میگذره

به پهنای صورتم دارم اشک میریزم

امروز 28 سیکلم هستم

دقیقا مثل دفعه قبلی که باردار شدمو برای بار اولش  ب ب چک گذاشتم یه هاله خیلیییییییی کمرنگ افتاد

دارم میمیرم از خوشحالی

در کمال ناباوری

خدایا ازت ممنونم....

عزیزم پاتو محکتر بزار تو دل مامانی

2 روز دیگه هم میخوام تست کنم

خدایا پناه میبرم به تو از شر شیطان رانده شده

.....

الهی مامان فدای پاهای کوچولوت بشه

این خبر تو روز تولد پدرت بهترین خبره

حیف که از وجودت مطمئن نیستم

میخوام بهش قطعی بودن وجودتو تو دلم خبر بدم

الان زوده

عیبی نداره ولی

تو فقط باششششششششششش

واقعی باشششششششششش

خیلی دوست دارم ...خیلی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)