علی ماعلی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

دلنوشته های من برای زیباترینم

یه دنیا دلم شکسته

1392/3/11 9:07
نویسنده : مامانی
286 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

بازم دلم گرفت و چشمام گریون شد

بی بی چکم دیگه + نشد..حتی اون هاله محو هم دیگه نیوفتاد

بازم دلمو شکستی...اینقد امروز گریه کردم که پوست دور چشمام میسوخت

بابایی خیلی دلداریم داد..با اینکه برنامه ریزی برا اومدنت نداشتم،ولی اون هاله + چند روز پیش دلمو به یه معجزه لرزوند

چه کنم که هیچ راهی جز صبر جلو پاهام نیست

خدایا؟ خوشت میاد اینقده باهام شوخی میکنی؟

چرا هی منو میبری لب چشمه و تشنه بر میگردونی؟

راستی امروز صبح نی نی مریم جون به دنیا اومد..آقا آرسامقلب

عکسشو برام میل کرد خاله بهارش

خیلی شبیه دکتر و دایی عباسشه

خوش به حال مریم جون

از امروز میتونه بچشو تو بغلش بگیره و به حس مادرونش بباله

خدایا نصیب همه منتظرا بشه این لحظه

الهی آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

anetmehregan
2 تیر 92 9:59