علی ماعلی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

دلنوشته های من برای زیباترینم

خدایا هزاران بار شکرت

1392/3/22 18:07
نویسنده : مامانی
283 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

الهی فدای پاهای کوچولوت بشم

آسه آسه  اومدی تو دلم نشستی

تو برام مثله یه معجزه ای

............

امروز آزمایش تیتر بتا دادم

جوابشو هم همین الان گرفتمو تندی اومدم خونه تا برات بنویسم

اینم جوابش

خدایا هزاران بار شکرت

شما الآن حدودا 5 هفتته

البته مطمئن نیستم

شما الان اندازه یه دونه کنجدی

ای جونممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ابریشم
22 خرداد 92 20:29
فاطمه جونم مبارکهههههههههه دیدی من بهت گفتم و تو گفتی نخیر...دیدیییییییی مامان شدی ای جونممممم خیلیییی خوشحالم و از ته دلم ارزو میکنم 9 ماه تمامممم سلامت راحت و اروم باشی دوستممم...بوس برای این نینی نقطه ای شما


مرسی خاله ابریشم جون
آره همونی که تو گفتی شده....خدارو هزاران بار شکر
ممنونم دوستم....خدا نیکان گلتو برات حفظ کنه
anet
2 تیر 92 10:07
الان میشه منم در این وضعیت باشم عایا ؟


الهی امین
امروز روز بزرگیه برای من و نینیم
قراره نذرمو به جا بیارم برای نیمه شعبان
اسمتو اولین اسمیه که قراره به زبون بیارم موقع ادا کردن نذرم
انشاالله که قبول باشه