علی ماعلی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

دلنوشته های من برای زیباترینم

آخرین شنبه بهار 92

1392/3/25 9:26
نویسنده : مامانی
284 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبندم

صبح آخرین شنبه بهار 92 به خیر

مامانیییییییی این روزا حالم خوبه

مشکل خاصی ندارم خداروشکر

گهگاهی یه دردی تو دلم حضورتو بهم گوشزد میکنه که بیشتر مواظبت باشم

بابایی هم این روزا برامون سنگ تموم میزارههههههه حسابییییییییی

کلی میوه های رنگارنگ برام میگیره که بخورمخوشمزه

خیلی هم بهم میچسبه

خیلی هم کیف میکنم

از مهر و محبت و توجه هم که هر چی بگم کم گفتم

 خدا روزیشو زیاد کنه و به سفره ش برکت بده و به تنش سلامتی

انشاالله که همیشه سایه ش به سلامت رو سرمون باشه

الهی آمین

................

دیروز رفتیم اقا آرسامو دیدیم

براش یه ست تیشرت و شلوارک اسپورت گرفتم

خیلی ناز بود

میخواستم یکی هم برا شما بگیرم...یعنی بابایی بهم پیشنهاد داد، ولی من که نمیدونم شما دختری یا پسر که بخوام برات لباس بگیرم

با بابایی قرار گذاشتیم اگه شما پسر کاکل زری بودی اسمتو بزاریم علی آقا...(نذر کردیم) آخه حدس میزنم شما تو روز تولد امام علی اومدی تو دلم

انشاالله هرچی که هستی سالم باشی و صالح و باعث افتخار و سربلندی پدرت و من بشی

.............

امشب مامانی و خاله و دایی میان تهران

منم امشب میرم پیششون

دوشنبه هم قراره برم پیش دکتر

خدا کنه به برکت همین روزا همه چی خوب پیش بره

خدایا به برکت همین روزا دل همه ی منتظرا رو شاد کن

نزار بیشتر از این انتظار بکشن

الهی آمین

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)