علی ماعلی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

دلنوشته های من برای زیباترینم

اول شش هفتگی

1392/4/1 9:05
نویسنده : مامانی
478 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نیمه ی وجودم

صبح اولین روز تابستون 92 به خیر باشه الهی آمیننننننننن

......................

مامانی الان شما رفتی تو 6 هفته

یعنی الان این شکلی هستی

الهی قربون اون چشمای کوچولو و دست و پاهای نقلیت بشم

مماختم که زده بیرون

خخخخخخخخخخخخخخ

ای جونمممممممممم

مراقب خودت باش

................

راستی دیروز عمو عباسو دیدیم

برا آینده خیلی با هم صحبت کردیم

خدارو هزار مرتبه شکر بابایی از 2 راهی در اومده

خیلی خوشحال و امیدواره

آرامش رو از نگاهش میخونم

نشاط رو تو حرفاش میبینم

بازم شکر

..........

قلبم از آرامش اون آروم میشه فقط

من خیلی دوسش دارم..خیلیییییییییی

همیشه برا هردوتون دعا میکنم که همیشه سالم در کنارم باشین

الهی آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

anet
2 تیر 92 10:08
فاطمه عزیزم این عکس نینیت ماهه خیلی خوشکله دوستش دارم


مرسی عزیزم
منم این عکسو خیلی دوست دارم
انشاالله این نینیه ماه نصیب تو بشه بزودی زوددددددددددددد