علی ماعلی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

دلنوشته های من برای زیباترینم

اولین قرار ملاقات با خانم دکتر مهربون

1392/3/27 14:53
نویسنده : مامانی
211 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دونه سیب من

شما الان اندازه ی یه دونه تخم سیبی... ای جونممممممممم

..................

امروز رفتم پیش خانم دکتر مهربونی که تازگیا کشفش کردم

برام سونو نوشته واسه 5 روزه دیگه تا بتونم شما رو برای اولین بار ببینم

ولی میخوام با بابایی مشورت کنم و دیرتر برم

تا قلب کوچولوی شمام تا اون موقع مشخص بشه کاملا

واییییییییییییییی

خیلی انتظار سختههههههههههههه

مامانی مراقب خودت باشششششششششششش

آخه خیلی دوست دارممممممم

....................

راستی قراره امشب بریم فرودگاه... استقبال عمو عباس دوست بابایی

بعد از 3 سال داره برمیگرده از آمریکا

بابایی دل تو دلش نیست

خیلی خوشحاله ، خیلی

......................

در ضمن این روزا بابایی بین یه دوراهی گیر کرده

خیلی استرس داره و ذهنش مشغوله

براش دعا کن با اون دستای کوچولوت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مونا
27 خرداد 92 15:10
امیدوارم مامانی جون نی نی خیلی زود بزرگ بشه وصحیح وسالم بیاد بغلت..........


مرسی عزیزمممممممم
انشاالله
anet
2 تیر 92 10:13
در آن لحظه روحانی منو دعا کن


حتما عشقمممممممممم