علی ماعلی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

دلنوشته های من برای زیباترینم

هفته 20

1392/7/8 22:41
نویسنده : مامانی
276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم

صبح پاییزیت به خیر

پاییز برای منو تو گرم شروع شده

این روزا و شبا اینقده گرمم میشه که مجبورم مرتب خودمو پاشویه کنم

........

آخر این هفته قراره بریم سونو غربالگری دوم.. یعنی سونوی آنومالی

همونطور که میدونی دل تو دلم نیس

آخه هنوز ضرباتت رو به پای توهم میزارم

آخه این چیزایی که دیگران از تکون خوردن نی نی ها تو دلشون میگن با من فرق داره

نمیدونم والا........!!!!!!

خلاصه رفتیم سونو

آقای دکتر مهربون به دقت شما رو برسی کرد

قلبتم کامل بهم نشون داد

ای جونم

البته سنتو یه هفته کمتر زد

ولی کلا از روند بارداری و رشدت راضی بود

خداروشکر

منو بابایی هم کلی ذوق کردیممممممم..

یه سری آمپولو قرص هم برام تجویز کردن

و در آخر هم گفتن بچتون پسره

ای جونم

منو بابا هم که از قبل تصمیم داشتیم اگه شما پسر بودی اسمتو بزاریم علی آقا...سر تصمیمون بودیم

چون شما هدیه امام علی هستی تو روز تولدششششششششش

بنابراین من از این به بعد شما رو علی صدا میکنم

امیدوارم مثل اسمت نامدارو بزرگ باشی همیشه

الهی آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

یک دوست
8 آبان 92 10:34
الهی آمین