علی ماعلی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

دلنوشته های من برای زیباترینم

هفته 21

1392/7/20 8:03
نویسنده : مامانی
252 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزممممممممممممممم

سلام

علیه مننننننننننن

الهی قربون اون دستو پاهات بشم که بعضی وقتا میکوبی به دلم

وای که چقده این حس قشنگه

ضربه هات خدارو شکر محکم شده

هر روز هم محکمتر میشه

یه شب که بابایی مشغول خوندن قرآن برای شما بود دستشو گذاشتم روی شکمم...اونم ضربه شما رو حس کرد و کلی ذوق زده شد...کلی هم قربون صدقه شما رفت

علیه من...گل پسر من... تاج سره من

آخر هفته پسرخاله یونا تشریف آوردن پیش ما

آخه تو دل مامان اونم یه نینی گولو اومده

آخ جون یه خواهرزاده دیگه

یونا هم تونست ضربه شما رو از روی شکمم حس کنه

کلی هم ذوق کرد

من این روزا سعی میکنم غذاهای خوب و سالم و مقوی بیشتر بخورم

بابات هم که برام خسابی سنگ تموم میزاره...از کمک کردن تو خونه بگیرررررررررررررر...تا خریدن و پختن غذاهای خوشمزه...میوه های رنگارنگ

....خدا روزیه همه ی نینیهارو زیاد کنه

الهی آمین

البته این روزا گرونی هم که سرسام آوره...دلم برای بابات میسوزه..ولی مجبوریم

سعی میکنم مصرف بهینه هم داشته باشم

برات قرآن میزارم تا باهاش آشنا بشی

موزیک های رنگارنگ هم همینطور...ولی گویا شما هم مثل مامانت با افتخاری بیشتر جوری.

علی جون ... مامانو بابا خیلی دوست دارن

خدایا مراقب علیه من باش

اونو به تو سپردم

...............

راستی اگه خدا بخواد قراره به مناسبت عید  قربون آخره این هفته بریم ییلاق... ویلای بابابزرگت

امیدوارم به هر سه تامون خوش بگذاره حسابیییییییییییییی

تا سال بعد که شما هم صحیح و سالم در کنار ما باشی تا برات قربونی کنیم

الهی آمین

 اینم نمونه عکس از شما تو این هفته


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

sara
22 مهر 92 9:30
سلام عزیزم.
خوبی؟
برای اولین بار به اینجا سر زدم.
بهت تبریک میگم مامانی بعد از این.
ایشالا سرزنده و سلامت باشی همیشه.

مرسی عزیزم...خوش اومدی به وبلاگمون...بازم بیا..خوشحال میشیم