علی ماعلی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

دلنوشته های من برای زیباترینم

انتظار تا ماه بعد

1392/2/16 17:25
نویسنده : مامانی
158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

غروب یکشنبت به خیر

امروز قرار بود برم پیش خانم دکترم

بابایی کل روز رو مرخصی گرفت و منم ناهار قیمه بادمجون درست کردم

جات خالی خیلی خوشمزه شد..خوشمزه.بعدشم آماده شدیم با هم رفتیم مطب...نیم ساعت منتظر شدم تا نوبتم شد و رفتم پیش خانم دکتر مهربون

اونم معاینم کرد و سونوگرافی شدم...راضی بود ازم خدارو شکر

قراره آزمایش ایمونولوژی بدم برای احتیاط بیشتر...

بازم 2 هفته دیگه با جواب آزمایش برم پیش دکترم

قراره ماه بعد برا اومدنت توی دلم لحظه شماری کنم....خیلی هیجان دارم...خیال باطل

با دستای کوچولوت برام دعا کن که زودتر بیای تو دلم و صحیحو سالم بیای تو بغلمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

یه مامان مهربون!!
16 اردیبهشت 92 17:10
سلام عزیزم مر30 که اومدی...امیدوارم هرچه سریعتر انتظارت تموم بشه


مرسی گلم...همینطور هم شما
فائزه مامان مهدیار
22 اردیبهشت 92 14:32
مامانی مهربون از این انتظارت معلومه که نی نی داربشی بهترین مامان دنیا میشی
انشالله نی نی زود زود بیاد ....بوس بوس


مرسی عزیزمممممممممممممممم.....بوس بوس
anet mehregan
22 اردیبهشت 92 20:45
فاطمه مهربون با لذت زیاد برای کودکت مینویسی امیدوارم که زودتر بیاد تا جواب اینهمه عشقو بگیری عزیزم


مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی...انشاالله